שריפה פרצה במנהרה: 3 פועלים זרים פונו לביה"ח בטבריה

בנצי לייזרוביץ No Comments on שריפה פרצה במנהרה: 3 פועלים זרים פונו לביה"ח בטבריה

שריפה פרצה במנהרה שנמצאת בתהליכי בניה, 14 פועלים סיניים ששהו במנהרה חילצו את עצמם, 6 נזקקו לחילוץ ע"י כוחות כיבוי והצלה. 3 נפגעו ופונו להמשך טיפול בביה"ח פוריה

צילום: כב:ה צפון
20:19
30.04.24
מוטי הלפרין No Comments on נתניהו במתקפה חריפה על היועמ"שית: "מפקירה את הזירה"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שריפה פרצה היום (שני) במנהרה בבנייה סמוך לצומת כוכב הירדן. כוחות גדולים של מד"א יחד עם כיבוי והצלה הגיעו למקום והחלו בפעולות חילוץ הלכודים. לוחמי האש חילצו 6 לכודים מהמנהרה. שאר הפועלים חילצו עצמם עצמאית. לאחר סריקות סופיות במקום הוכרז שליטה באירוע. צוותי הכיבוי מבצעים פעולות לשחרור עשן מהמנהרה.

פארמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי ל 14 נפגעים (פועלים סינים) במצב קל ובהכרה מלאה ששאפו עשן ופינו 3 מתוכם לבי"ח פוריה. כוחות מד"א מאבטחים את פעולות הכיבוי במקום וערוכים להעניק טיפול רפואי לנפגעים נוספים במידה ויאותרו, כך נמסר ממד"א.

מנהל מרחב ירדן במד"א אורן אביטן סיפר: "מיד עם קבלת הדיווח במוקד 101 של מד"א על השריפה במנהרה והחשש הגדול ללכודים הזנקנו למקום כוחות גדולים שכללו אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ ואופנועים. חברנו לכוחות החירום שפעלו במקום לכיבוי האש ופרסנו את הציוד הרפואי על מנת להעניק טיפול לפצועים שחולצו מהמנהרה".

עוד סיפר, "14 פועלים נבדקו ע"י צוותי מד"א וטפלו במקום, כולם במצב קל ובהכרה מלאה. שלושה מתוכם פונו באמבולנס להמשך טיפול בבית החולים. כוחות מד"א עדיין נמצאים באתר העבודה, מאבטחים את פעולות הכיבוי וערוכים להעניק טיפול רפואי במידה ויאותרו נפגעים נוספים בסריקות שנערכות במקום".

מהמשטרה נמסר: לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד המשטרה על שרפה שפרצה בתוך מנהרת האגירה בכוכב הירדן. בשלב זה השרפה כובתה, כ-30 פועלים שהיו במהלך עבודות במקום יצאו ללא פגע. בשלב זה לא ידוע על לכודים ,כוחות משטרה רבים בשיתוף לוחמי האש מבצעים סריקות במקום.

 

 



0 תגובות